Forum Blondynek - włosy, makijaż, uroda - BlondForum.pl

Pełna wersja: Szczotka z naturalnego włosia – szczotkujecie włosy?? :)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Blondyneczki Kiss** Chciałam zapytać czy szczotkujecie swoje blondziaki szczotką z naturalnego włosia? Uśmiech Czy są dzięki temu bardziej błyszczące, zauważyłyście jakieś różnice dla których warto zakupić taką szczotkę ? Kiss
Ja mam drewnianą, była ze skrzypowitą w promocji w rossmanie Uśmiech Zawsze używałam plastikowych, a teraz jakoś mi wygodniej. Mniej kołtunów, lżejsza dla skalpu bo go nie podrażnia. Używałam kiedyś też z włosia, ale czułam jakby moje kudły nie były uczesane w 100% Uśmiech
Ja szczotkuję dzikiem od kilku lat Uśmiech dobrze rozczesuje nie szarpie nie wyrywa wygładza a dodatkowo przyjemnie masuje się nią skalp.
Mam taką szczotkę z Avonu (już jej nie ma w ofercie! nie wiem dlaczego) moim zdaniem, jedna z najlepszych szczotek. serdecznie polecam wszystkim. Nie ciągnie włosów, dobrze rozczesuje. Pozostawia "fajny i gładki" efekt włosówUśmiech
Ja muszę gwizdnąć szszotkę z dzika siostrze, miała przedłużone włosy na ślub i kupiła taką, a teraz widziałam leży i sie kurzy Duży uśmiech
(20.02.2014 22:11)Gusia napisał(a): [ -> ]Ja muszę gwizdnąć szszotkę z dzika siostrze, miała przedłużone włosy na ślub i kupiła taką, a teraz widziałam leży i sie kurzy Duży uśmiech

Koniecznie Uśmiech też weszłam w posiadanie takiej szczotki dzięki przedłużanym włosom ale od tamtej pory się z nią nie rozstaję. Świetna jest.
heh nie wiedziałam że ona jest taka świetna, jutro jadę do siostry Duży uśmiech hehe mam nadzieje ze mi ją odda dobrowolnie Duży uśmiech
(22.02.2014 11:58)Gusia napisał(a): [ -> ]heh nie wiedziałam że ona jest taka świetna, jutro jadę do siostry Duży uśmiech hehe mam nadzieje ze mi ją odda dobrowolnie Duży uśmiech

Nie mów jej że taka świetna bo Ci nie odda Duży uśmiech
no właśnie trzeba siedzieć cicho Duży uśmiech hehe wezmę jakiś błyszczyk albo coś może ją przekupie Duży uśmiech
Kupiłam niedawno szczotkę z włosia dzika, miałam wrażenie od razu, że wlosy bardziej mi się błyszczą. Trudno mi się na razie jednoznacznie ustosunkować wobec tej szczotki. Bo mam wrażenie jakby nie rozczesywała mi włosów w 100%, trochę je wyrywała itp.
Stron: 1 2
Przekierowanie