• Hej ! ;* Zobacz, co nowego pojawiło się na forum! :)

    • Dołącz do dyskusji... :>

    • Napisz nam coś o sobie! :)

    • I wracaj do nas jak najczęściej! ;*


     
    Ocena wątku:
    • 0 Głosów - 0 Średnio
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    "Plan Plank" :D


    Użytkownik


    ***
    66



    Blond: średni
    Typ: naturalne
    Długość włosów: do łopatek
    Post: #1
    "Plan Plank" :D
    Hej dziewczyny Uśmiech
    Korzystając z okazji, że weekend już się zaczyna (i mam nareszcie czas, by tutaj zaglądnąć na dłużej) , postanowiłam napisać Wam o ćwiczeniu, które namiętnie wykonuję od niedawna, bo dopiero ... od tego poniedziałku Duży uśmiech.. Mowa o tzw. "Desce", czyli Plank'u. Plank to ćwiczenie, które głównie wzmacnia brzuch (choć również kręgosłup), dodatkowo kształtując i subtelnie podkreślając jego mięśnie. Naprawdę nie jest czasochłonne, ale o tym zaraz napiszę. Wygląda bardzo prosto, może wydawać się łatwe, ale uwierzcie mi, to tylko pozoryUśmiech. Zanim opowiem o moim 30-dniowym Plank Planie, chcę dodać, że piszę o tym ćwiczeniu, gdyż już (!) widzę jego efekty - nie mówię, że mój brzuch wygląda jak kaloryfer he, w sumie nie wiem, czy taki w ogóle chciałabym mieć, ale widzę delikatną poprawę, np. moja oponka na brzuchu jakoś bardziej trzyma się tzw. kupyOczko, mam "brzuszek", ale taki bardziej twardy i zwartyOczko, nabrał kształtu Oczko.
    W załącznikach zamieszczam zdjęcia "plankujących" Panów, oraz mój miesięczny plan-wyzwanie.
    Dodam, że ja postanowiłam wykonywać je nie raz, a dwa razy dziennie, tj.rano i wieczorem: dla przykładu w poniedziałek rano wykonałam je w pozycji "prostej" przez 20 s. + plank boczny (prawa strona) też 20 s.+ plank boczny - strona lewa również 20 s.. Wszystko to powtórzyłam wieczorem. I tak, zgodnie z planem he, dzisiaj wszystko trwało już 40 sekund.
    Jeśli któraś z Was chce do mnie dołączyć, zachęcam, w końcu razem raźniej Duży uśmiech, a tak jak wspomniałam wcześniej, zajmuje to jedynie kilkadziesiąt sekund - to naprawdę jest niewiele (choć muszę przyznać, że ćwiczenie daje wycisk, daje..). Na koniec tylko dodam, że podczas trwania ćwiczenia, jedyne partie ciała jakie powinnyśmy "czuć"- partie ciała, które pracują to brzuch, uda oraz część ramion, więc jeżeli zacznie Cię boleć odcinek lędźwiowy, należy np. bardziej "spiąć" pośladki (gdyż oznacza to wtedy, że najprawdopodobniej pozycja nie jest poprawna, nie jest prosta - a taka ma właśnie być Uśmiech)
    To jak będzie dziewczyny? Dołączacie do mnie? Pozdrawiam Uśmiech Serce


    Załączone pliki Miniatury
               
    28.02.2014 20:40
    Znajdź Cytuj

    Dużo pisze


    ****
    398



    Blond: jasny
    Typ: farbowane
    Długość włosów: przed łopatki
    Post: #2
    RE: "Plan Plank" :D
    ciekawe wyzwanie, jest ciężkie Duży uśmiech ja miałam zabrać się za hula hop niestety od poniedziałku idę na całe dnie do pracy i po moim planie. Do tej pory robiłam tylko mel b pośladki
    28.02.2014 20:56
    Znajdź Cytuj

    Użytkownik


    ***
    66



    Blond: średni
    Typ: naturalne
    Długość włosów: do łopatek
    Post: #3
    RE: "Plan Plank" :D
    Rozumiem doskonale, ja akurat teraz mam czas na takie rzeczy, więc chcę to choć trochę wykorzystać (i tak wydaje mi się, że dużo czasu "marnotrawię" he), natomiast wiem, że niedługo to się skończy...niestety. Tak czy inaczej nadal zachęcam do tego ćwiczeniaUśmiechKiss
    28.02.2014 21:18
    Znajdź Cytuj

    Użytkownik


    ***
    187

    2


    Blond: średni
    Typ: farbowane
    Długość włosów: do ramion
    Post: #4
    RE: "Plan Plank" :D
    hehe ja robiłam plank prze około tydzień, jestem na minucie i dalej nie daje rady, nawet minuta to już max, ale bocznych nie robiłam . jutro może spróbuje ruszyc dalej Duży uśmiech
    28.02.2014 21:35
    Znajdź Cytuj

    Użytkownik


    ***
    66



    Blond: średni
    Typ: naturalne
    Długość włosów: do łopatek
    Post: #5
    RE: "Plan Plank" :D
    Ha! Gusia widzę, że jesteś w temacieDuży uśmiech Ja teraz też (a jestem dopiero na 40 s.) ostro zmotywowana "kozakuję"hihi, ale wiem, że będzie bardzo, bardzo ciężko. Oczywiście pod koniec następnego tygodnia zdam relację jak mi idzie, czy daję radę:)itp. Serdecznie pozdrawiamUśmiech, a wyzwanie jak najbardziej nadal aktualne..Oczko
    28.02.2014 21:58
    Znajdź Cytuj

    Dużo pisze


    ****
    504



    Blond: średni
    Typ: naturalne
    Długość włosów: za łopatki
    Post: #6
    RE: "Plan Plank" :D
    Dołączam się do wyzwania! Co ciekawe, planków już próbowałam od jakiegoś czasu, ale traktuję je jako dodatek do ćwiczeń, bo same kilkadziesiąt sekund planku da malutkie efekty! Planki wzmacniają calutkie ciało i to w nich piękne. Na początku miałam problem z utrzymaniem się w tej pozycji chociażby przez chwilę, ale teraz przekroczyłam magiczną granicę 1,5 min! Dla wytrwalszych polecam planki:
    http://www.youtube.com/watch?v=C3FPm8XlgQg
    Chociaż szczerze mówiąc, nie chce mi się ich robić w takiej formie, bo zajmuje to sporo czasu :<
    Bardzo dobry pomysł na wyzwanie <3 Świetnie, że napisałaś! Forma do wakacji na pewno będzie idealna Kiss
    28.02.2014 23:32
    Znajdź Cytuj

    Użytkownik


    ***
    247



    Blond: jasny
    Typ: farbowane
    Długość włosów: przed łopatki
    Post: #7
    RE: "Plan Plank" :D
    Wow! To mnie lulu zaskoczyłaś!
    Pierwsze i drugie foto, to moje ćwiczonka na brzuszekSzczęśliwy Robię serie 3 razy po 20 sekund każde. Ale nie miałam zupełnie pojęcia, że istnieje coś takiego jak "Plan Plank":zawstydzony: Bardzo chętnie się do niego przyłącze! Razem jakoś damy radęUśmiech

    Polecam Wam małą modyfikację pozycji z drugiego zdjęcia. Otóż wolną rękę, nie kładźcie wzdłuż ciała, tylko unieście do góry.

    Mogłabyś wstawić inną fotkę trzeciego ćwiczenia? Bo albo żem ślepa, albo mój komputer nawala...

    Ach i dołączam się do mndol... Te ćwiczenia są naprawdę dobre, gdyż mięśnie brzuszka są napięte i pracują. Jednak owocniej będzie wykorzystać je jako dodatek do standardowego treningu.
    Jednak inicjatywa zacnaUśmiech i z chęcią się zmierzę (razem z Wami) co do swojej wytrzymałości ciała w tych ćwiczeniach.
    (Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.03.2014 01:48 przez hope1989.)
    01.03.2014 01:43
    Znajdź Cytuj

    Dużo pisze


    ****
    286

    7


    Blond:
    Typ: farbowane
    Długość włosów: przed łopatki
    Post: #8
    RE: "Plan Plank" :D
    Kuurczee, ale bym chciała dzisiaj to zrobić! No trudno.. Dołączam się do Was w środę <3

    Anioł Dessine – moi un mouton!

    http://instagram.com/angelika_lang
    01.03.2014 18:31
    Znajdź Cytuj

    Początkujący


    **
    19

    0


    Blond:
    Typ:
    Długość włosów:
    Post: #9
    RE: "Plan Plank" :D
    Ćwiczenie bardzo dobre, ale nie można na nim zaprzestaćOczko)) polecam robić różne ćwiczenia i najlepiej na całe ciało + aerobyOczko
    02.03.2014 12:29
    Znajdź Cytuj

    Użytkownik


    ***
    66



    Blond: średni
    Typ: naturalne
    Długość włosów: do łopatek
    Post: #10
    RE: "Plan Plank" :D
    Cześć dziewczyny Uśmiech Serce
    I jak? "Plankujecie"? Wiem, że najgorsze dopiero przede mną. ..Wczoraj "dobiłam" już go 90 s. i zaczynam się pocić he - ale to dobry znak. Nie mam zamiaru się poddawać, zobaczymy co będzie w przyszłym tygodniu, i czy dotrwam do końca (czy dam radę wytrzymać 5 min..) Widzę naprawdę fajne efekty (mocne plecy, delikatne linie na brzuchu) więc postaram się doprowadzić "plan plank" do końca Uśmiech. Pozdrawiam
    08.03.2014 13:21
    Znajdź Cytuj


    Skocz do:


    Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

    O BlondForum.pl

    Miejsce dla Blondynek, w którym dzielimy się swoją wiedzą, doświadczeniem, przemyśleniami, przede wszystkim, w kwestii trudnej pielęgnacji blond włosów. Poruszamy też tematy dotyczące makijażu, dbania o cerę, o paznokciach, a także wszechstronne pogaduszki :) Poznajemy się tu, wpieramy i nawzajem pomagamy! :)