• Hej ! ;* Zobacz, co nowego pojawiło się na forum! :)

    • Dołącz do dyskusji... :>

    • Napisz nam coś o sobie! :)

    • I wracaj do nas jak najczęściej! ;*


     
    Ocena wątku:
    • 0 Głosów - 0 Średnio
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    Ćwiczenia na uda i pośladki


    Dużo pisze


    ****
    504



    Blond: średni
    Typ: naturalne
    Długość włosów: za łopatki
    Post: #1
    Ćwiczenia na uda i pośladki
    Podobnie jak w przypadku brzucha - każdego dnia robimy inne ćwiczenia.

    Pierwszą sprawą są przysiady, które robisz jako pierwsze. Na zmianę wykonujesz przysiady zwykłe:
    http://www.youtube.com/watch?v=aHrYF5Jhhek
    I co drugi dzień (na przemian z powyższymi) takie:
    http://www.youtube.com/watch?v=9ZuXKqRbT9k

    Najlepiej na początku ćwiczyć obok lustra, żeby widzieć, czy 'zniżasz się' do odpowiedniego kąta. Ilość przysiadów zacznij sobie od 10 i z każdym treningiem zwiększaj ilość powtórzeń o 5. Oczywiście, jeśli nie dasz rady pewnego dnia zrobić przysiadów, taką samą ilość powtarzasz w kolejnym treningu (aż się uda) Uśmiech Wygląda to tak:
    Trening 1: 10 przysiadów z Sylwią
    Trening 2: 10 przysiadów sumo
    Trening 3: 15 przysiadów z Sylwią
    I tak dalej i tak dalej..

    Ćwiczenia na pośladki wykonuj z większymi przerwami niż brzuch, bo mięśnie regenerują się wolniej. Minimalna przerwa to 1 dzień, ale czasem trzeba kilku dni do regeneracji. Ja najbardziej polecam 3 treningi tygodniowo, bo wiadomo, że nie każda ma czas! Duży uśmiech To tyle jeśli chodzi o przysiady..

    Do każdego z tych treningów (po przysiadach) musisz dołączyć inne ćwiczenia na pośladki. Stosujesz je na zmianę:
    1. http://www.youtube.com/watch?v=bFwNWXT1g2I
    2. http://www.youtube.com/watch?v=_PWXNz2rSR0
    3. http://www.youtube.com/watch?v=Yyt9iXzGv1c
    4. http://www.youtube.com/watch?v=i1ZzdBgLtZg
    5. http://www.youtube.com/watch?v=vIFxIuZhY2Q (w tym są dwie części)
    6. http://www.youtube.com/watch?v=fjGPLFcrsRI
    7. http://www.youtube.com/watch?v=byzBRHpNZgM
    8. http://www.youtube.com/watch?v=VEL0GwuFBwI

    Filmików jest sporo, co zwalcza nudę podczas ćwiczeń Duży uśmiech Każdy z filmików jest inny i jeśli któryś Ci nie spasuje po prostu go olej! Uśmiech Ćwiczenia często się powtarzają, ale warto wypróbować każdy z zestawów. Najlepiej przed przystąpieniem do ćwiczeń, jeśli jeszcze nie próbowałaś danego filmiku, przejrzyj go sobie w pobieżnie, żeby już wiedzieć co Cię czeka i czy przypadkiem nie będziesz potrzebowała więcej miejsca na dane ćwiczenie (warto przygotować wszystko wcześniej, żeby nie tracić czasu w trakcie ćwiczeń). Treningi będą wyglądać wtedy tak:
    Trening 1: 10 przys. z Sylwią + Mel B pośladki
    Trening 2: 10 przys. sumo + Kim Kar. pośladki
    I tak dalej i tak dalej! Duży uśmiech

    Jeśli nie potrafisz wykonywać pewnych ćwiczeń, albo nie do końca je rozumiesz - przewiń filmik i ucz się ich. Na pewno z czasem uda się zrobić każde z nich! Uśmiech Tak wygląda mój zestaw na wymarzone pośladki i uda na lato Duży uśmiech Mam nadzieję moje Drogie, że ćwiczenie stanie się dla Was jednym z nawyków podobnie jak dbanie o włoski. Życzę powodzenia w dążeniu do wymarzonej figurki Kiss
    12.02.2014 22:09
    Znajdź Cytuj

    Dużo pisze


    ****
    504



    Blond: średni
    Typ: naturalne
    Długość włosów: za łopatki
    Post: #2
    RE: Ćwiczenia na uda i pośladki
    I jak? Ćwiczycie na uda i pośladki? Duży uśmiech W dziale na temat brzucha posypało się mnóstwo przydatnych odpowiedzi. Mam nadzieję, że ten post również się rozwinie, bo chętnie poznam Wasze sposoby na ładne pośladki Kiss
    24.03.2014 17:25
    Znajdź Cytuj

    Użytkownik


    ***
    65

    0


    Blond: jasny
    Typ: pasemka
    Długość włosów: za łopatki
    Post: #3
    RE: Ćwiczenia na uda i pośladki
    A ja ćwiczenia na nogi i pośladki wykonuje codziennie, trwa to 30 minut. Czytałam, że mięśnie powinny się regenerować po treningu z obciążeniem na rozrost mięśni. A powyższe ćwiczenia są chyba na spalanie tkanki tłuszczowej to chyba niepotrzebne są dni wolne na regeneracje ?

    Osobiście ćwicze z MEL B Uśmiech

    Mój INSTAGRAM
    25.03.2014 10:14
    Znajdź Cytuj

    zawsze do usług


    ***
    168

    9


    Blond: ciemny
    Typ: naturalne
    Długość włosów: do łopatek
    Post: #4
    RE: Ćwiczenia na uda i pośladki
    A czy ćwicząc pośladki oraz rzeźbiąc swoją sylwetkę , postawiłyście na odpowiednią dietę ? chodzi mi o proporacje białko/węglowodany/tłuszcze. Ja jestem kompletnie nie do zmotywowania w tej kwestii, a wiem, że w pewnym momencie trzeba zwiększyć ilość białka, żeby pupa rosła i nabierała kształtu. Jeżeli jestem w błędzie, to proszę o wyprowadzenie z niego Duży uśmiech

    photography by IDMW
    IDMW on Instagram
    IDMW on Facebook Nowości !
    25.03.2014 11:54
    Znajdź Cytuj

    Użytkownik


    ***
    247



    Blond: jasny
    Typ: farbowane
    Długość włosów: przed łopatki
    Post: #5
    RE: Ćwiczenia na uda i pośladki
    Hej DziewczątkaUśmiech

    Tak jak pisze mndol, miło byłoby, gdyby ten dział okazał się równie owocny/pomocny/motywujący, jak ten o brzuszkuOczko

    Za najlepsze i najskuteczniejsze ćwiczonka uważam:
    -przysiady (klasyczne) do kąta 90 stopni
    -przysiady na jednej nodze z odwodzeniem drugiej w przód
    -przysiady z szeroko rozstawionymi nogami
    -wypady nóg
    -podnoszenie bioder leżąc i wszelkie modyfikacje tego ćwiczonka
    -"baletnica" taką kiedyś słyszałam nazwę na odwodzenie nogi w bok
    Oczywiście wszystkie ww znacie doskonaleOczko
    Jednak uważam, że lepiej wykonywać mały komplet ćwiczeń i robić je absolutnie poprawnie, czyli postawa/kiedy napięcie mięśni/w którym momencie wdech wydech.

    Co do odżywiania... Nie popadam w paranojeSzczerbol Odżywiam się zdrowo i racjonalnie, ale nie żeby ważyć sobie konkretną ilość jedzonka i tym podobne historie.

    Pozdrawiam Was
    26.03.2014 18:11
    Znajdź Cytuj

    Dużo pisze


    ****
    286

    7


    Blond:
    Typ: farbowane
    Długość włosów: przed łopatki
    Post: #6
    RE: Ćwiczenia na uda i pośladki
    Haha w dziale o brzuchu właściwie piszemy o wszystkim Uśmiech
    Jeśli chodzi o ćwiczenia na pośladki to uważam, że najlepsze są 10-minutówki z Mel B Duży uśmiech Naprawdę widzę po nich efekty.. Na początku ledwo co dawałam radę i następnego dnia nie mogłam siadać haha Oczko jeśli chodzi o dietę to nie znam się na tym wszystkim (białka itp) po prostu staram się jeść w miarę zdrowo, ale też nie jestem jakimś Burneiką, żeby kcal liczyć Duży uśmiech
    Jedyne, co mogę polecić to koktajle! Ja je jem na śniadanie i kolację, są świetne!
    Jeden koktail to:
    - 1/3 dużego opakowania jogurtu naturalnego
    - 1 owoc (je ciągle zmieniam, ostatnio polubiłam banany)
    - 1 łyżka miodu
    - 1 łyżka siemienia lnianego
    - opcjonalnie płatki owsiane Uśmiech

    Anioł Dessine – moi un mouton!

    http://instagram.com/angelika_lang
    26.03.2014 22:45
    Znajdź Cytuj

    zawsze do usług


    ***
    168

    9


    Blond: ciemny
    Typ: naturalne
    Długość włosów: do łopatek
    Post: #7
    RE: Ćwiczenia na uda i pośladki
    Co do odżywiania, o którym wspomniałam, pewnego razu, kiedy zapragnęłam mieć jędrną, kształtną pupę, zaglądnęłam na forum SDF, i to właśnie tam naczytałam się o tym jak ważne jest jedzenie, jak to na pośladki (ich urzeźbienie) działają tylko i wyłącznie ćwiczenia siłowe itd itp, jak łatwo się domyśleć szybko mi się odechciało. Nie popadam w paranoje, broń Boże, ja to w ogóle z moim odżywianiem mogę się schować Duży uśmiech Ale po prostu chciałam tu o tym napomknąć bo byłam ciekawa Waszej reakcji.

    Co do moich poczynań od owego "zapragnięcia", po dziś dzień, kończy się to na melb pomieszanej z Tiffany,a to wszystko z dodatkiem przysiadów Duży uśmiech

    photography by IDMW
    IDMW on Instagram
    IDMW on Facebook Nowości !
    27.03.2014 00:04
    Znajdź Cytuj

    Dużo pisze


    ****
    504



    Blond: średni
    Typ: naturalne
    Długość włosów: za łopatki
    Post: #8
    RE: Ćwiczenia na uda i pośladki
    Do zwiększenia masy mięśniowej w pośladkach faktycznie są potrzebne ćwiczenia siłowe (np. przysiady ze sztangą) i duża ilość białka, ale dla ujędrnienia już nie! Uśmiech Wystarczą ćwiczenia fitness.
    Również uwielbiam Mel B i jej ćwiczenia na praktycznie wszystko, ale z filmików, które tam wyżej podałam największym wyzwaniem jest zawsze https://www.youtube.com/watch?v=vIFxIuZhY2Q i to wcale nie ze względu na długość treningu, bo podzielony jest na 2 części! <3
    27.03.2014 01:29
    Znajdź Cytuj

    Dużo pisze


    ****
    286

    7


    Blond:
    Typ: farbowane
    Długość włosów: przed łopatki
    Post: #9
    RE: Ćwiczenia na uda i pośladki
    Kurczę, to ja ze swoją Mel B na tyłek i brzuch mogę się schować, jak Wy tyle ćwiczycie Duży uśmiech

    Anioł Dessine – moi un mouton!

    http://instagram.com/angelika_lang
    27.03.2014 09:53
    Znajdź Cytuj

    Użytkownik


    ***
    65

    0


    Blond: jasny
    Typ: pasemka
    Długość włosów: za łopatki
    Post: #10
    RE: Ćwiczenia na uda i pośladki
    widzę, że wątek zaniedbany ! rozpoczyna się nowy sezon 2015 ktoś zaczyna ćwiczyć ? bo ja z początkiem lutego zaczęłam z MEL B ramiona+brzuch+nogi oraz motylek na uda ;]

    zależy mi na wyszczupleniu nóg

    ćwiczycie ? Uśmiech

    Mój INSTAGRAM
    05.02.2015 15:54
    Znajdź Cytuj


    Skocz do:


    Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

    O BlondForum.pl

    Miejsce dla Blondynek, w którym dzielimy się swoją wiedzą, doświadczeniem, przemyśleniami, przede wszystkim, w kwestii trudnej pielęgnacji blond włosów. Poruszamy też tematy dotyczące makijażu, dbania o cerę, o paznokciach, a także wszechstronne pogaduszki :) Poznajemy się tu, wpieramy i nawzajem pomagamy! :)